Hudba a drogy
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Hudba a drogy
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Jana Miková
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
- notový zápis písně Ptáčata
- kytara - interaktivní test Hot Potatoes - PC |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Po vstupu do třídy pozdrav anglicky. Zjištění prezence, zápis do třídní knihy. Seznámení s cílem hodiny - česky, anglicky. Napsat cíl hodiny na tabuli anglicky. Fonační cvičení v angličtině. |
Hlavní část |
Uvedení do problému na téma drogy (učitel upozorní na vhodnou literaturu a filmy k tématu, např. Radek John - Memento, Christiane Vera Felscherinow - My děti ze stanice ZOO). Během výkladu fonetická nápodoba anglických výrazů, poté ústní opakování. Následuje komunikace ve skupinách a prezentace závěrů debaty (kreativní žákovská aplikace angl. výrazů ve větách vhodných k tématu hudba a drogy). Výuka písně J. Nedvěda Ptáčata, zpěv s kytarovým doprovodem.Další fixace anglických výrazů a procvičování pravopisu při prezentaci testu Hot Potatoes. |
Závěr |
Zpěv naučených písní s kytarovým doprovodem.Zhodnocení průběhu hodiny, úrovně pěveckých dovedností a znalostí anglických výrazů. |