Hudba jako kulisa
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Hudba jako kulisa
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Jana Miková
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
- notový zápis písně Drnová chajda
- kytara - tabulky anglických výrazů s překlady (pracovní listy) - interaktivní test Hot Potatoes - PC |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Po vstupu do třídy pozdrav anglicky. Zjištění prezence, zápis do třídní knihy. Seznámení s cílem hodiny - česky, anglicky. Napsat cíl hodiny na tabuli anglicky. Rytmická a hlasová cvičení. |
Hlavní část |
Uvedení tématu hudba jako kulisa pro cokoli, následující komunikace ve skupinách a žákovská prezentace výběru problémů kolem hudby (kreativní žákovská aplikace angl. výrazů ve větách vhodných k tématu hudba jako kulisa pro cokoli - pokus o dramatizaci). Žáci spojují čarou překlady anglických pojmů na pracovním listě,společná kontrola. Výuka písně Drnová chajda, zpěv s kytarovým doprovodem. Další fixace anglických výrazů a procvičování pravopisu při prezentaci testu Hot Potatoes. |
Závěr |
Zpěv lidových písní s kytarovým doprovodem, zhodnocení správnosti vyplnění pracovních listů, použití anglických výrazů během dramatizace. |