Ryby - životní prostředí a význam
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Ryby - životní prostředí a význam
|
Předmět: |
Biologie
|
Autor: |
Jana Nešporová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Obrázky ryb, prezentace nebo diapozitivy, kartičky s anglickými výrazy k upevnění na nástěnku či magentickou tabuli
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav v AJ, zápis do třídní knihy - otázka na chybějící v AJ Brainstormnig o rybách... dotaz i na anglické výrazy ) názvy ryb,názvy rybích pokrmů, které by žáci mohli znát) |
Hlavní část |
Práce s textem v učebnici - Úkol 1.: žáci přečtou text v učebnici a jejich úkolem je vyhledat souvislosti mezi tvarem a způsobem života ryb s jejich životním prostředím ve kterém žijí (jsou chovány). Zatímco žáci pracují, vyučující napíše (promítne, připevní) na tabuli nová anglická slovíčka, která se žáci mají naučit. Úkol 2.: žáci přiřazují k novým slovíčkům české výrazy z učebnice. Úkol 3.: žáci používají anglické výrazy ve správné souvislosti ve větách |
Závěr |
Ověření - na tabuli vyznačíme různé biotopy a (s anglickým pojmenováním) žáci do nich přiřazují konkrétní druhy ryb Zdroje příloh: http://www.garrisonwaterside.com/images/fishes.jpg |