Onemocnění dýchací soustavy, kouření, umělé dýchání
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Onemocnění dýchací soustavy, kouření, umělé dýchání
|
Předmět: |
Biologie
|
Autor: |
Veronika Mačátová
|
Věková skupina: |
Od: 13 Do: 14
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Model pro nácvik umělého dýchání
Referáty žáků Obrázky kuřáckých a zdravých plic |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, zjištění absence a seznámení se z tématy hodiny v AJ. Krátký opakovací kvíz o anatomii a funkci dýchací soustavy. |
Hlavní část |
Krátké referáty na téma nemoci dýchací soustavy - žáci referují, vyučující doplňuje anglické výrazy, píše je na tabuli a žáci si zkoušejí jejich výslovnost. (V zadání referátu může být požadavek na používání již známých anglických výrazů) Brainstorming o vlivu kouření na zdraví člověka - vyučuící doplńuje anglické výrazy, píše je na tabuli a žáci nacvičují výslovnost. Následuje krátká práce ve skupinách - Společně ve skupině navrhnout soubor doporučení (pravidel) Proč nezačít kouřit. Seznámení se s umělým dýcháním, kdy, proč, jak se provádí - krátká demonstrace a praktické cvičení žáků s modelem. Vyučující dává pokyny v AJ. (Pojď sem, jsi na řadě, silně vydechni apod.) |
Závěr |
Zhodnocení hodiny. Reflexe - Co jsme se dnes naučili? (Krátká reflexe, na dlouhou nezbývá čas) |