Obranyschopnost organismu, nemoci
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Obranyschopnost organismu, nemoci
|
Předmět: |
Biologie
|
Autor: |
Veronika Mačátová
|
Věková skupina: |
Od: 13 Do: 14
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Učebnice Přírodopis 8
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav a zjištění absencev angličtině Stručné opakování tématu Krev formou otázek a odpovědí. Směřujeme k funkci bílých krvinek a k pojmu obranyschopnost. Krátký brainstorming na téma obranyschopnost. (Bohužel končívá u reklamních sloganů na výrobky Activia) |
Hlavní část |
Výklad nové látky - v češtině, zápis na tabuli (nebo promítnutý z dataprojerktoru, vyučující doplňuje anglické výrazy, píše je na kraj tabule, Práce s učebnicí - ve dvojicích, na konci tématu jsou uvedeny kontrolní otázky, žáci ve dvojicích si je vzájemně pokládají a vyhledávají na ně odpovědi (v učebnici či ve vlastním zápisu) |
Závěr |
Studenti vytvoří malé propagační letáky na očkování dětí proti různým onemocněním s použitím českých i anglických výrazů (např. pro ordinaci s mezinárodní klientelou) |