Projev, proslov, diskuse
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Projev, proslov, diskuse
|
Předmět: |
Český jazyk
|
Autor: |
Petra Kovalová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
učebnice Fraus 9
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
- běžný začátek hodiny (TK, absence, náplň hodiny) |
Hlavní část |
- výklad učiva (základní znaky a struktura proslovu a projevu) - průběžný zápis do sešitu - zápis do sešitu je prokládán překladem vybraných slov, která si žáci poznačí stylem poznámka pod čarou (do spodní čtvrtiny stránky, kterou oddělí od zbytku stránky silnou čarou, si žáci zapíší český a anglický ekvivalent vybraných slov) - diskuse - na co si dávat pozor při vystupování na veřejnosti, na co se zaměřit atd. - například spisovnost, práce s hlasem, postavení těla, oční kontakt, udržování pozornosti apod. |
Závěr |
- zadání domácího úkolu - proslov na téma: A) konec základní školy B) převzetí významné ceny - upřesnění kritérií (rozsah, způsob prezentace) |