Časopis Komenský

V souvislosti s platností Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání (RVP ZV) a existencí školních vzdělávacích programů se stalo nezbytností uvádět do procesu výuky takové strategie, které by podporovaly rozvoj obecných cílů základního vzdělávání, klíčových kompetencí i řady dílčích výstupů určitých vzdělávacích oblastí nebo oborů. Učitelé využívají ve výuce stále častěji různé komplexní metody, kterými aktivizují žáky, rozvíjí jejich komunikaci, ovlivňují sociální vztahy ve třídě a celkové klima třídy, vedou žáky k zodpovědnosti za své učení a snaze o dosažení výsledků na úrovni svého maxima. Mezi ně patří metoda projektů a rovněž tematická výuka, které však bývají v praxi zaměňovány. Jaký je mezi nimi rozdíl? A jak koncipovat kvalitní projektovou výuku? Tomu se budeme věnovat v tomto článku.

Celý text je dostupný v časopise Komenský, roč. 137, č. 1

Komentáře  

# Časopis Komenský - Jak na projekty ve výuceMargo 2017-06-01 13:38
I leave a response each time I like a article on a site or if I have
something to add to the conversation. It's a result of the
fire displayed in the article I browsed.

And on this article Časopis Komenský - Jak na projekty ve výuce.
I was moved enough to post a thought ;) I do have 2 questions for you if you don't mind.

Is it just me or do some of the comments come across as if they are coming from brain dead people?

:-P And, if you are posting at other online social sites,
I would like to follow anything new you have to post.
Would you make a list every one of your community sites like your linkedin profile, Facebook page
or twitter feed?

Also visit my homepage; growth hormone: http://johanunekspillman.typepad.com/blog/2011/01/choosing-heel-lifts-based-on-design.html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit