Výškové stupně
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Výškové stupně
|
Předmět: |
Zeměpis
|
Autor: |
Marcela Kramolišová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
učebnice, dataprojektor
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
uvedení tématu, i v angličtině |
Hlavní část |
- uvedení výškových stupňů - ukázka výškových stupňů And a Evropy, charakteristika jednotlivých stupňů, práce s promítanými modely - uvedení slovíček k tématu, jejich vyslovnost, zápis |
Závěr |
- kontrola skupinové práce - zopakování slovíček |