Domov
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Domov
|
Předmět: |
Zdravověda
|
Autor: |
Jiří Černý
|
Věková skupina: |
Od: 13 Do: 14
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Učebnice
Kartičky s českými a anglickými slovy |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav: anglicky a česky. Téma hodiny písemně na tabuli anglicky a česky. |
Hlavní část |
Výuka probíhá v češtině - žáci si přečtou článek v učebnici Zdravovědy o tom, co tvoří Domov, o pocitech s tím vyplívajících, lidech domov tvořící. Dalším krokem je práce ve dvojicích, kdy žáci nastiňují definici domova a co jej tvoří - tzv. vlastními slovy. Poté dvojice obhajuje vždy svůj názor před celou třídou. Vyučující v průběhu hodiny píše nova anglická slovíčka na tabuli, procvičuje s žáky jejich výslovnost neustálým opakováním těchto výrazů v průběhu celé hodiny. |
Závěr |
Probíhá řízený rozhovor o tom, co tvoří domov, případně co a kdo v žácích vyvolává pocit domova. Žáci ve dvojicích přiřazují kartičky s anglickými a českými slovíčky. Poté probíhá kontrola ostatními spolužáky a vyučujícím. Rozloučení: anglicky a česky. |
Slovní zásoba | ||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|