Studie přírodniny
I. - úvodní informace | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Studie přírodniny
|
||||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||||
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
||||||||
Přílohy | |||||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
mušle, ulity, lastury,
uhel, zlatá tužka, křída, balicí papíry |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, prezence, zadání úkolu česky, nová slova si promítneme na TV, učitel je přečte a studenti po něm hlasitě zopakují. Vyučující donese do hodiny různé lastury, mušle, hvězdice apod. (zapůjčeno z kabinetu biologie). Studenti si mohou ulity a lastury podrobně prohlédnout. Na příkladu lastury si vysvětlíme zlatý řez. |
Hlavní část |
Studenti pracují samostatně podle předlohy, hodina probíhá v českém jazyce. K novým slovům se během hodiny vracíme - ústní opakování. Studenti kreslí uhlem a rudkou na balicí papír, sledují stukturu mušlí a vzory. Sledují, čím se od sebe liší, zda jsou drsné, hladké, rýhované apod.. Učitel je obchází a radí. Během práce si nová slova několikrát zoopakujeme - ústně. |
Závěr |
Hodnocení prací, úklid. |