Paul Gauguin - puzzle
I. - úvodní informace | |||||
---|---|---|---|---|---|
Název: |
Paul Gauguin - puzzle
|
||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||
Autor: |
Jana Ševčíková
|
||||
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
||||
Přílohy | |||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Předloha, papír, tužky, pastely
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav - prezence - Hello! Who is absent? Seznámení s tématem dnešní hodiny - umělecký směr, představitelé, znaky postimpresionismu Zadání práce - puzzle obraz - společná práce pro celou třídu |
Hlavní část |
Vypracování úkolu - každý žák dostane část černobílé kopie obrazu Paula Gauguina. Tento malý kousek kopie zvětší v poměru na výkres A3, přebývající část ustřihnou a na zbytek výkresu zvětšují svůj dílek. Důležitá je spolupráce se spolužáky, kteří mají sousední dílek. Vybarvují pastelkami. Povely s anglickým překladem vidí žáci na vstupních dveřích do třídy, kam se mohou jít kdykoliv podívat. Ostatní termíny obdrží na černobílé kopii - mají tak před očima kopírovanou část i nová slovíčka. |
Závěr |
Spojení jednotlivých částí - zhodnocení skupinové práce Závěrečné zopakování slovíček - spojení kartiček na učitelském stole |