Krychle
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Krychle
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Jana Ševčíková
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Pastelky, tužka, pravítko, lepidlo, nůžky, řezací nůž, fixy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Přivítání - pozdrav - prezence dvojjazyčně: Hello! Who is absent? Seznámení s úkolem - motivační otázky na cestování, práce s mapou. Vyberou si z nabídky stát, který navštívili, a označí jej šipkou s anglickým překladem. |
Hlavní část |
Vypracování úkolu - žáci si narýsují a vystřihnou krychli z bílého tvrdého papíru. Před slepením nakreslí na všechny strany vlajky států, které znají. Pod vlajku napíší anglický překlad. Kostku mohou využít v hodinách zaměpisu. Slovíčka k tématu vidí na tabuli, spolu s vyučující si nahlas přeříkají. |
Závěr |
Ověřování znalostí z nových slovíček - vyplnění pracovního listu Úklid učebny a pomůcek - povely v angličtině a češtině Rozloučení a přání hezkého dne dvojjazyčně |