Malba tuší dle čínských mistrů II
I. - úvodní informace | |||||
---|---|---|---|---|---|
Název: |
Malba tuší dle čínských mistrů II
|
||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||
Autor: |
David Baránek
|
||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
||||
Přílohy | |||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
štětce,tuš,tužka,papír,houbičky,pl.guma,odborné publikace,kopie, tabule
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, téma hodiny česky i anglicky, anglická slovní zásoba napsaná na tabuli před hodinou. |
Hlavní část |
Výklad k tématu a zadání úkolu probíhá česky, důležité výrazy jsou překládány do angličtiny, jsou ukázány na tabuli, přečteny a třída je nahlas opakuje. Před praktickou částí hodiny proběhne sociální hra, která slouží k opakování a hlubšímu porozumění slovní zásoby i vlastního tématu hodiny. Sociální hra: žáci společně vyjadřují anglické slovo tak, aby vystihli jeho význam, a to pomocí jeho rytmického vyslovování, zpívání, tělesného znázorňování ... - dokonalý kruh / žáci vytvoří kruh v učebně a vyslový třikrát za sebou slovo - vítr / žáci mávají rukama nad hlavou a vylovují-vytvářejí vítr - voda / žáci plácají rukama o stehna a napodobují kapání vody, u toho vyslovují voda - oheň / žáci zvedají ruce nahoru a dolů, napodobují plameny a vyslovují hučivě oheň - vzájemný vztah / žáci jdou v kruhu k sobě a od sebe, rytmus, vylovování slova - plastická guma / žáci vyskakují nahoru v kruhu, vyslovují slovo - měkká tužka / žáci se v kruhu kývají sem a tam, vyslovují slovo - dokonalý kruh / ztišení. |
Závěr |
Zaznamenání slovní zásoby do portfolia. |