Barevná kompozice II
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Barevná kompozice II
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
temperové barvy, štětce, papíry, tabule, křídy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pokrač. po obědě - vrátíme se na svá místa. Anglické výrazy, které zůstaly na tabuli si zopakujeme - ústně doplníme české výrazy. Novou slovní zásobu promítnu na obrazovce nebo napíši na druhou polovinu tabule. |
Hlavní část |
Pokračujeme v práci, vyuka probíhá v českém jazyce. Studenti nyní pracují s temperovými barvami, míchají barvy a vytváří nové odstíny. Společně pro barvy hledáme správný výraz v anglickém jazyce. |
Závěr |
Úklid třídy, zhodnocení prací. Krátký test na aglická slovíčka - která jsme si osvojili v minulých hodinách. (viz příloha) |