Barevná kompozice I
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Barevná kompozice I
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Obrázky z kalendáře (pro tento úkol jsem měla připravené kalendáře s obrazy Gustava Klimta, Marca Chagalla, Vincenta van Gogha),temperové barvy, štětce, pracovní oblečení, papíry...
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, prezence. Vystvětlení úkolu - česky (studenti si vyberou obrázek, hledáčkem si najdou zajímavý detail a barvy, které mají rádi. Ústně si zopakujeme známe názvy barev (buď na barvy ukazuji, nebo je promítnu na obrazovce v ateliéru z flasch disku). Nová slova napíši na tabuli a společně si je přečteme. |
Hlavní část |
Samostatná práce podle pokynů vyučující probíhá v českém jazyce. Studenti si podle vybraného obrázku načrtnou kompozici. Během práce si připomínáme anglické výrazy, které se týkají naší dnešní výtvarné práce. |
Závěr |
Zapíšeme nová slova na kartičky (během hodin si vytváříme kartotéku ze slovíček, ke kterým se občas vracíme). Z jedné strany jsou slova česky, z druhé anglicky. Když má někdo práci dříve hotovou, může pár slovíček přečíst a všichni si je tak zopakujeme. Slova, která se v hodinách výtvarné výchovy opakují často zapisujeme na panel, který je umístěn na nástěnce. V práci budeme pokračovat po přestávce. |