Frotáž schodiště
I. - úvodní informace | |||||
---|---|---|---|---|---|
Název: |
Frotáž schodiště
|
||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
||||
Přílohy | |||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
balicí papír, uhel, rudka, bílá křída, drsný povrch (např. dlažba, kachličky apod.)
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, prezence. Vysvětlení úkolu česky. Budeme snímat různé povrchy pomocí frotáže. Nová slova napíše učitel na tabuli, přečte je a žáci je opakují. |
Hlavní část |
Žáci si nakreslí podle obrázku jednoduchý obrys schodiště a jdeme společně hledat zajímavé stuktury na chodbu školy. Snímáme pomocí frotáže různé druhy povrchů, při práci komunikujeme v českém jazyce. Vrátíme se do třídy a výkresy podle své fantazie žáci dokreslují a zvýrazňují některé detaily. Přečteme si znovu slova z tabule. Které si studenti již osvojili učitel smaže a nechá na tabuli jen ty, které si budeme ještě znovu opakovat v další hodině. (Vv je vždy dvouhodinová). V druhé hodině Vv si slova naposledy zopakujeme a učitel je smaže. |
Závěr |
Do dvojic rozdám krátký test, žáci ho vyplní a odevzdají učiteli. (viz příloha). Hodnocení prací, úklid třídy. |