Děti a svět kolem nás I
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Děti a svět kolem nás I
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Obrázky (fotografie z růzůných časopisů např. National Geographic, 100+1, Vesmír...), tuš, redispera, špejle, dřívka, uhlový papír, balicí papír.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky Prezence. Seznámení se s tématem dnešní práce. Diskuse o právech dětí, o dětské práci, o možnostech vzdělávání dětí v Africe a Asii. |
Hlavní část |
Vysvětlení úkolu, výběr obrázku, kopírování obrázku přes uhlový papír na několik kopií. Jednotlivé kopie pak studenti vykreslují různými druhy linií a šrafur, kombinují je, hrají si s kontrastem i plochou. Vznikne několik různých kreseb na stejné téma. Nové slovíčka napíšeme na tabuli, nebo je promítnu na TV obrazovce (slovíčka v příloze ve formátu jpg). Každý si přepíše 2 slovíčka na kartičky. Vytváříme si kartotéku dvojjazyčných kartiček, které ukládáme do krabice ve výtvarné výchově. Ke slovíčkům se tak můžeme občas vracet a opakovat si je. |
Závěr |
Diskuse nad vlastní prací i prací ostatních - přestávka. |