Ptačí kompozice II
I. - úvodní informace | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Ptačí kompozice II
|
||||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
||||||||
Přílohy | |||||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Suché pastely, papíry, obrázky se siluetami ptáků.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Hodina pokračuje po obědě, vrátíme se ke slovům, které jsme probrali a ukážeme si nová slova na TV (nebo je napíši na tabuli). |
Hlavní část |
Samostatná práce studentů pokračuje, hodina probíhá v českém jazyce. Nová slova si během hodiny opakujeme. Studenti dokončují kompozici suchými pastely. Znovu si řekneme nové odstíny, ukážeme si je na výkresech. |
Závěr |
Rozdám studentům doplňovací test na barvy (viz. příloha), hodnocení prací, úklid třídy. |