Kresba interiéru památkového domku - uhel
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Kresba interiéru památkového domku - uhel
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Pavlína Majerová
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
uhel, výkres, plastová podložka
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
zahájení hodiny - anglicky - zápis do třídní knihy - kdo chybí, datum název hodiny česky i anglicky - interiér domu, perspektiva příprava pomůcek - uhel, výkres, plastová podložka - užití anglických názvů popis jednotlivých předmětů v prostoru - česky i anglicky - stůl, postel, skříň, oděvy, police, lampa, miska, koš, váhy zopakování jak perspektivně správně zachytit nábytek v prostoru - aglický výraz - úhel sklonu má stejný směr |
Hlavní část |
vlastní práce individuální pomoc - upozornění na chyby, pochvala za dobrou práci - anglicky - špatně, zkus to znovu,výborně,to je dobře průběžné opakování anglických slůvek - děti anglicky reagují na anglicky kladené otázky - co právě kreslíš,čím kreslíš, na co kreslíš, na čem máš položený výkres český i anglický pokyn - podepiš si výkres, zafixujeme výkres |
Závěr |
hodnocení práce - konfrontace prací se skutečností,porovnání s ostatními pracemi, upozornění na chyby, pochvala za pěknou práci popis obrázků - anglicky - viz příloha interiér domu 1.,interiér domu 2. |