Návrh sandálů - prostorová práce z papíru
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Návrh sandálů - prostorová práce z papíru
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Pavlína Majerová
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
nůžky, barevný papír, lepidlo
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
organizační záležitosti - anglicky - kolikátého je, jaký je den, kdo chybí / opakování již známých frází / název hodiny - česky i anglicky - boty, letní boty anglické pojmenování pomůcek - barevný papír, nůžky, lepidlo - ukazování předmětů prohlížení hotového výrobku - česky i anglicky popsat - letní bota, bota je z proužků, proužky jsou barevné / opakování známých barev/, počet proužků,ozdoba - viz.příloha SANDÁLY.jpg ,STH75312.JPG , STH75311.JPG |
Hlavní část |
vlastní práce individuální pomoc - proužky můžeš proplétat - viz příloha STH75311.JPG, "Pracuj pečlivě" - pokyn zopakuji česky i anglicky průběžné opakování slůvek - anglické odpovědi na otázky - čím stříháš, co stříháš - proužek, jakou barvu jsi použil, kolik proužkou jsi nalepil, "Hotovou práci podepiš" - pokyn zopakuji česky i anglicky |
Závěr |
úklid pracovního místa - děti regují na anglické pokyny a uklízejí vždy daný předmět - nůžky, papír, lepidlo hodnocení práce - porovnání s ostatními pracemi, upozornění na chyby, pochvala za dobrou práci popis výrobku anglicky - co to je, jaké má barvy, kolik proužků jsi použil - ukazování na hotovém výrobku |