Pohádkové bytosti
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Pohádkové bytosti
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Pavlína Majerová
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
tuš, pero, výkres
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Organizační záležitosti - anglicky - zápis do třídní knihy - datum, kdo chybí název hodiny - česky i anglicky - pohádková postava vyvětlení techniky práce - prohlížení prací vytvořených technikou perokresba - viz příloha obr.1.jpg ,obr.2.jpg,obr.3.jpg anglická slovíčka vztahvyužití slůvek z ující se k tématu - princezna, rytíř, král, královna, drak, čert, šaty, koruna, plášť,čarodějnice, přílba, ocas, rohy, šátek, meč - viz. příloha POHÁDKOVÉ POSTAVY.do... |
Hlavní část |
vlastní práce individuální pomoc - upozornění na chyby, pomoc s opravou, pochvala dobré práce, české i anglické pokyny - nakresli všechny detaily, nevylej tuš,nakresli nepravidelnou čáru, souvislou čáru průběžné opakování slůvek - anglické odpovědi na česky kladené otázky - co kreslíš,čím kreslíš,co má na sobě, kolik má hlav,... |
Závěr |
úklid pracoviště hodnocení práce - jak byla zvládnutá technika práce, jak detailně je postava vypracovaná - viz. příloha obr.4.jpg popis obrázku anglicky - název postavy, detaily / šaty, rohy,.../- zopakování slůvek z úvodu hodiny - viz. příloha POHÁDKOVÉ POSTAVY.do... |