Pět neděl v balónu I
I. - úvodní informace | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Název: |
Pět neděl v balónu I
|
||||||
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
||||||
Autor: |
Zuzana Pazdírková
|
||||||
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
||||||
Přílohy | |||||||
|
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Nafukovací balónky, noviny, lepidlo na tapety, štětce, voda, provázek.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky, vysvětlení úkolu v českém jazyce. Prezence. Nová slova napíše vyučující na tabuli. Nejdříve je přečtu já, potom je společně všichni zopakujeme. Slovíček je víc - můžeme si je rozdělit na více částí do více hodin (viz přílohy Balón 1, 2, 3). |
Hlavní část |
Studenti pracují podle pokynů učitele. Hodina probíhá v českém jazyce, nové výrazy z tabule během hodiny průběžně opakujeme. Na připravené karty 10 x 7 cm napíšeme slova, ke kterým se budeme vracet i v příštích hodinách. Slovesa zapisujeme na panel sloves, který je na nástěnce ve třídě:letět fly, foukat blow, spolupracovat cooperate, cestovat travel, trhat tear, glue - lepit. Kašírování nafukovacího balónku trvá obvykle dva bloky výtvarné výchovy. V další výtvarné výchově budeme pak malovat balónky a chystat koše z vlnitého papíru (viz další příprava Pět neděl v balónu II.) |
Závěr |
Výtvarná výchova probíhá v tříhodinovém bloku. Na konci celé práci na balóncích zopakujeme slovíčka krátkým testem s obrázky - tj. cca za 3 tříhodinové bloky výtvarné výchovy. |