Barevná kompozice dle hmyzu
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Barevná kompozice dle hmyzu
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
David Baránek
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
brouci, motýli, mušle, uhel, tužka, guma, papír, fotky k popisu
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky i česky. Výklad k tématu volné techniky jako možnosti nespoutaného tvoření a rozvoje fantazie. Důležité výrazy jsou překládány do angličtiny, napsány na tabuli a třídou nahlas opakovány ( viz. slovní zásoba ). |
Hlavní část |
Diskuse nad možnostmi vytvoření kompozice a jejího výtvarného ztvárnění. Vytvoření kompozice a samostatná výtvarná práce s případnými zásahy a konzultacemi s vyučujícím. |
Závěr |
Na závěr hodiny obdrží žáci fotografie a kartičky s anglickými slovíčky. Fotografie se vztahují k tématu: ,,Kompozice jako projevená emoce." Jde o emocionální popis určitých kompozičních schémat - každou kompozici je třeba nazvat výrazem, který vyjadřuje její emocionální náboj. Např. strach, hlad, harmonie, vztek ... Zadání je možné dokončit za domácí úkol. Žáci si vloží popsané fotografie do portfolia a zaznamenají si tam slovní zásobu napsanou na tabuli. |