Studie brouků, motýlů a mušlí
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Studie brouků, motýlů a mušlí
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
David Baránek
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 13
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
brouci, mušle, motýli, tužka, papír, guma, fotografie k popisu
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky, výuka probíhá v češtině, důležité výrazy jsou překládány do angličtiny, napsány na tabuli a třídou nahlas opakovány ( viz. slovní zásoba). Výklad k problematice realistické kresby. |
Hlavní část |
Společné pozorování exponátů hmyzu a mušlí a jejich anatomický, morfologický a strukturální popis z hlediska kresby. Společné pozorování detailů a diskuse nad způsobem jejich výtvarného zpracování. Výběr exponátu a samostatná výtvarná práce s případnými zásahy a konzultacemi s vyučujícím. |
Závěr |
Na závěr hodiny dostanou žáci obrázek k popisu pomocí anglických slovíček na kartičkách. Popsaný obrázek si vloží do portfolia a zaznamenají si tam i slovní zásobu z tabule. |