Dokreslování fotografie
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Dokreslování fotografie
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
Jana Ševčíková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Tužka, černý tenký fix, guma, ořezávátko, pastelky, fixy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Přivítání a prezence anglicky i česky. Věty: Hello! Who is absent? Zadání úkolu - motivační rozhovor, seznámení s uměleckým směrem a autorem obrazu Džungle |
Hlavní část |
Vypracování úkolu - děti dostanou černobílou kopii části obrazu Henriho Rousseaua. Kopii si nalepí libovolně na výkres a zbývající část dokreslí podle své fantazie. Nejsou svázáni barevností ani tvary a obsahem, vše tvoří volně. Nová slovíčka najdou na plakátu, který je určen přímo pro tuto hodinu. Plakát visí na malířském stojanu u tabule. |
Závěr |
Závěrečné shrnutí a hodnocení práce. Zápis do žákovské knížky: Bring your record book. Ověřování jazykových znalostí - při odchodu ze třídy každý žák přeloží dvě anglická slovíčka. Pokud nezodpoví správně, jde na konec řady a zkoušení se opakuje. Úklid pomůcek a třídy - povely dvojjazyčně Rozloučení a přání hezkého dne anglicky i česky |