Kresba stromu v plenéru - uhel
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Kresba stromu v plenéru - uhel
|
Předmět: |
Výtvarná výchova
|
Autor: |
David Baránek
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
uhel, baličák, guma, obrázek stromu k popisu a anglická slovíčka na kartičkách
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky. Hledání vhodného stromu a světla pro kresbu v plenéru. Výklad k problematice kresby stromu v plenéru. Společné pozorování stromu a světla a popis důležitých jevů a prvků. Známé, již probrané jevy žáci pojmenovávají již probranými anglickými slovíčky. |
Hlavní část |
Samostatná výtvarná práce s případnými zásahy a konzultacemi ze strany vyučujícího. Protože kresba v plenéru probíhá v zimě, během práce proběhne hra na zahřátí, při které se také opakují anglická slovíčka: žáci si stoupnou do kruhu, promění se ve strom - ruce dají do tvaru koruny a postupně se pohybují jako strom za určitého počasí na základě řečeného slovíčka, které mají uvést anglicky: - slunce, - zlomený strom, smrt - vítr, - malý storm - silný vítr, vichřice, - sníh - déšť, - mráz, zima - bouřka, - růst |
Závěr |
Domácí úkol: žácí dostanou obrázek stromů v jednotlivých ročných obdobích a popíší je anglickými slovíčky. Popsané obrázky si vloží do portfolia. |