Hrazda - základní prvky a jejich hodnocení
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Hrazda - základní prvky a jejich hodnocení
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Martin Bauer
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
hrazda, žíněnka, žerď, magnésium, plakátek se slovní zásobou nalepený na zdi
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Nástup - seznámení s náplní hodiny, seznámení s anglickými termíny pomocí plakátku pověšeného na zdi (žákům čtu správnou výslovnost anglických slov a přidávám k nim překlad. Rychlým dotazem zjišťuji, které slovíčko žáci neznají a neznámá slovíčka opakuji ještě dvakrát. Rozběhání (3 kola kolem haly). Rozcvička - zaměřená na horní část těla. Chystání nářadí - při chystání nářadí opakuji slovní zásobu dnešní hodiny a ptám se jednotlivců, co anglický výraz znamená. |
Hlavní část |
Procvičování jednotlivých prvků - komíhání, vzpory a ručkování, sešin, odskok zákmihem (žáci cvičí na dvou hrazdách ve dvou skupinách). V průběhu nácviku prvků opravuji chyby a upozorňuji, kde je potřeba udělat něco lépe. Občas se některého z žáků zeptám na jedno anglické slovíčko. Když ho nezná, jde k plakátku se na toto slovíčko podívat - preferuji anglická slovíčka a žáci mají uvádět překlad (u těch, kteří jsou v angličtině lepší, říkám české termíny a žáci se pokouší uvádět anglickou verzi - v případě potřeby opravuji výslovnost). Každý žák předvádí určený cvik na známky. Na konci hodiny říkám anglické názvy cviků a žáci mají za úkol ukázat správný cvik. |
Závěr |
Kontrola slovní zásoby - na nástupu znovu projdeme všechna slovíčka a žáci se snaží uvést správný překlad. Úklid - vždy uvedu, kdo půjde uklidit jakou věc (tuto věc označím anglicky (např: Honza uklidí "bar"). |