Švihadla, přeskoky, aerobní cvičení
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Švihadla, přeskoky, aerobní cvičení
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Martin Bauer
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
švihadla, plakát s anglickými výrazy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Nástup (seznámení s náplní hodiny a s anglickými slovíčky napsanými na plakátku, který je vyvěšen na zdi haly). Rozběhání (3 kola v hale) - při každém průběhu kolem učitele se zeptám tří žáků na překlad anglického slovíčka, když neví, změní směr běhu směrem k plakátku, doběhne k němu a správný překlad si vyhledá. Rozcvička (mobilizace hlavních kloubů a posílení základní svalových skupin). |
Hlavní část |
Švihadlová abeceda - koníček, přeskoky na jedné noze, přeskoky snožmo s meziskokem i bez, vše vpřed i vzad. Aerobní část - 30 sekund skákání snožmo dopředu 30s pauza (to celé se opakuje 3krát), následuje protažení a strečink. Při protahování slovně opakuju všechny anglické termíny a který žák zná překlad vykřikne ho - tímto způsobem zopakuji všechna slovíčka 3 krát. Po protažení a strečinku se aerobní část opakuje ještě jednou. Poté opět protažení a opakování slovíček stejně jako v první sérii. |
Závěr |
Úklid sportoviště. Oveření slovní zásoby jednoduchou hrou na body. Za správně uvedený překlad anglického termínu dostane žák jeden bod. Kdo má tři body, odchází do šatny. Kdo neví, jde se podívat na plakátek a zapojuje se do dalšího kola překládání. Posledních 5 žáků ve hře vyplní doplňovačku. |