Míčové hry
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Míčové hry
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Martin Bauer
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
míč na házenou, volejbalový míč, plakátek s anglickými slovíčky a spojovačka
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Vyvěšení plakátku se slovní zásobou (chodba před šatnami, šatny, zeď haly). Nástup (seznámení s cílem hodiny a anglickou slovní zásobou - přečtu a zároveň ukazuji na tabulce anglické termíny a k nim patřící překlad). Při třetím čtení již žáci sami zkouší uvést překlad. Když slovní zásobu čtu počtvrté, zakryji české termíny a žáci překládají samostatně. Rozcvičení - zahřátí a protažení svalstva a kloubní mobilizace. Při rozcvičce průběžně opakuji anglické termíny a žáci odpovídají stylem: kdo ví, odpoví. Rozběhání - 4 kolečka v hale. Postupně, jak žáci dobíhají, se každého zeptám na jeden anglický termín a žák mi řekne správný překlad. Když ho nezná, jde se podívat na tabulku se slovíčky pro dnešní den. Volby dané míčové hry, kterou si žáci chtějí v poslední hodině Tv zahrát. Vyhrála házená a přehazovaná. |
Hlavní část |
Žáci hrají házenou a přehazovanou. V průběhu hry, vykřiknu anglický termín a žák, který je nejblíže u mne řekne překlad. Takto opakujeme po celou část hodiny (ptám se tolikrát, aby každé slovo dnešní zásoby zaznělo 4x. |
Závěr |
Úklid hřiště a nářadí. Žáci dostanou spojovačku a vyplní ji. Poté ji s každým žákem projdu a opravíme chyby. Následuje hra na body: říkám v rychlém sledu anglické termíny a žáci odpovídají, kdo řekne správný překlad první dostane bod. Kdo má dva body, odchází do šatny. |