Atletika - skok do dálky
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Atletika - skok do dálky
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Martin Bauer
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
archy s angl. slovíčky, metr, hrábě, spojovačka pro ověření zapamatování jednotlivých anglických výrazů
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Nástup (seznámení s cílem hodiny a anglickou slovní zásobou - přečtu a zároveň ukazuju na tabulce anglické termíny a k nim patřící překlad). Rozcvičení - zahřátí a protažení svalstva a kloubní mobilizace. Při rozcvičce průběžně opakuji anglické termíny a žáci odpovídají stylem: kdo ví, odpoví. Rozběhání - 1 kolo na stadionu. Z minulých hodin se opakují výrazy "odraz", "Máte tři pokusy.", "Zrychli." a Zkraťte a prodlužte si rozběh.". Ostatní část slovní zásoby je nová a je třeba ji opakovat častěji v rámci hodiny. |
Hlavní část |
Opakování techniky skoku do dálky; ukázka učitelem a žáky, kteří skáčí dobře a následný výklad chyb. Žáci mají nyní dva skoky, aby zkusili opravit chyby. Poté skáčeme 3 pokusy a hodnotím výkon a techniku provedení. Individuálně opravujeme chyby. Vždy, když žák absolvuje svůj pokus, zeptám se ho na překlad jednoho anglického slovíčka (je-li třeba opravím ho, když někdo nezná překlad vůbec, jde se podívat na tabulku se slovíčky a vrací se ke mě, aby mi řekl překlad správně). |
Závěr |
Nástup - seznámím žáky s hodnocením za jednotlivé výkony a rozdám spojovačku s propiskami. Žáci mají za úkol správně spojit dvojice (anglický termín a jeho český ekvivalent). Spojovačku (druhá strana přiloženého souboru) vybírám a s jednotlivými žáky opravuji. |