Florbal - vedení míčku, přihrávka
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Florbal - vedení míčku, přihrávka
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Markéta Nováková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
míčky na florbal, florbalová hůl, kužely, branky, rozlišovací dresy, píšťalka.
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Nástup (anglický pozdrav a povely), seznámení s cílem hodiny. Rozběhání, rozcvička (opakování již známých povelů). |
Hlavní část |
Zopakování pravidel florbalu. Každý má svůj míček a pohybuje se s ním po celé ploše nebo ve vymezeném území. Slovní korigování učitelem. Slalom mezi kužely - soutěživé hry. Ve dvojicích nácvik přihrávky - na místě a v pohybu. Na konci hodiny krátká hra 2 družstev. Jazyková část - v průběhu hodiny učitel používá anglické základní pojmy (některé již žáci znají), nové pojmy nalepeny na zdi. |
Závěr |
Úklid hřiště, uvolňovací cviky. Slovní ověření zapamatování anglických pojmů (zakrytí části s českým překladem) - žáci odpovídají. Nebo opačně - zakryta anglická část. Anglické rozloučení. |