Testování silových dovednosti
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Testování silových dovednosti
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Jana Nešporová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Podložky na cvičení, hřiště na míčové hry
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
V jedné hodině můžeme testovat různé svalové skupiny, např. horní končetiny a břišní svaly. Naměřené výkony porovnáváme s tabulkami ze soutěží, můžeme vyhodnotit nejsilnějšío studenta, či nominovat družstvo pro reprezentaci školy. Nástup, docházka v AJ Rozběhání pomocí hry na rybičky a rybáře, následuje vyklusání a rozcvička strečinkem se zaměřením na protažení a prohřátí testovaných svalových skupin- instrukce částečně v AJ |
Hlavní část |
Vlastní testování probíhá ve skupinách - jena skupina je testována, druhá aktivně odpočívá (hraje samostatně míčovou hru), pak se vystřídají. Sílu horních končetin testujeme pomocí následujících cviků: počet dokončených shybů nadhmatem, počet kliků za 30 s Sílu břišních svalů testujeme pomocí následujících cviků: počet sed-lehů s držením nohou za 1 minutu nebo počet dokončených svisů vznesmo na ribstolu. Pokyny dává vyučující zpočátku v češtině, doplňuje anglické výrazy, když zjistí, že většina žáků správně reaguje na anglické pokyny, používá pouze AJ. |
Závěr |
Na závěr se musí studenti důkladně protáhnout strečinkem, vykluat popřípadě zahrát fotbálek, je-li čas. Reflexe - ústní zopakování nových anglických pojmů při závěrečném nástupu. |