Šplh
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Šplh
|
Předmět: |
Tělocvik
|
Autor: |
Martin Bauer
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
šplhací tyč, žíněnka, magnésium, šplhací lano, tabulka s anglickými a českými slovíčky pověšená na zdi
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Seznámení s náplní hodiny. Rozcvičení (mírný klus 4 kola, rozcvičení základních kloubů, zahřátí základních svalových skupin, řádné protažení a rozcvičení spec. svalových skupin pro šplh - svaly pletence rameního kloubu). Seznámení s často používanými anglickými slovíčky. Žákům ukazuji anglická slovíčka na plakátku a zároveň říkám české překlady. |
Hlavní část |
1.Ukázky šplhu na tyči a na laně. 2.Pokusy o šplh jednotlivých žáků s následnou kontrolou a opravou chyb. 3.Šplhání na čas. 4.Úkázky a testování alternativních způsobů šplhání (pomocí dvou tyčí, bez přírazu, šplhání v rozepření o dvě tyče). V průběhu hlavní části občas říkám slovíčka anglicky a po žácích chci, aby reagovali českou verzí (lze i opačně: uvádět česká slova a žáci reagují anglicky). |
Závěr |
Zhodnocení hodiny. Klasifikace dosažených výkonů. Kontrola zapamatování jednotlivých anglických výrazů: formou ukaž na předmět. |