Smyslové orgány - hmat, čich, chuť, sluch
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Smyslové orgány - hmat, čich, chuť, sluch
|
Předmět: |
Přírodopis
|
Autor: |
Miroslava Lónová
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
nástěnný obraz, model ucha,učebnice, sešit
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, stručné seznámení s obsahem hodiny |
Hlavní část |
Při názorné výuce s modelem ucha, nástěnným obrazy a i učebnicí jsou žáci seznámeni se základní stavbou sluchového, čichového, chuťového a hmatového ústrojí. Žáci jsou v průběhu výkladu seznamováni s nejčastějšími anglickými výrazy souvisejícími s danými tématemy. V průběhu výuky jsou žáci seznamováni s nejběžnějšími anglickými výrazy náležícími k tomuto tématu. Dvojice výrazů si žáci zapicují do sešitu. |
Závěr |
Procvičení nové slovní zásoby přikládáním anglických výrazů na kartičkách k obrázku jazyka, ucha, nosu. Vytváření dvojic výrazů (anglický - český) Shrnutí, závěr hodiny Navíc použito slovíčko salinity - slanost. |