Přírodní sloučeniny
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Přírodní sloučeniny
|
Předmět: |
Chemie
|
Autor: |
Jarmila Dvořáková
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
Příprava neobsahuje přílohy. |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
počítač, dataprojektor,
ukázky přírodních sloučenin - ovoce, rýže, škrob, luštěniny, olejnatá semena,... |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav Absence Cíl hodiny |
Hlavní část |
Výuka probíhá v češtině. Nejdříve se žáci podívají na ukázky přírodních látek a pokusí se je rozdělit do skupin - na cukry, tuky a bílkoviny. Potom se žáci podívají na videoukázku, která vysvětluje koloběh uhlíku v přírodě a fotosyntézu. Anglické pojmy jsou napsány na tabuli. |
Závěr |
Žáci chodí postupně k tabuli a k ukázkám přírodních sloučenin dávají kartičky s anglickými pojmy. Na tabuli je napsána fotosyntéza a žáci přídávají k reakci správná anglická slovíčka. |