Katalyzátory
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Katalyzátory
|
Předmět: |
Chemie
|
Autor: |
Naďa Kovářová
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
zkumavka nebo baňka, peroxid vodíku, burel, špejle, kahan
obrázek automobilového katalyzátoru (učebnice) |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav anglicky Absence Cíl hodiny - napsat na tabuli česky i anglicky |
Hlavní část |
Žáci se v průběhu výkladu nového učiva (lze využít dosavadní zkušenosti žáků) seznamují s novou slovní zásobou, kterou zapisují do sešitu. Při demonstraci pokusu lze se žáky zopakovat již probrané výrazy pro použité laboratorní pomůcky a chemikálie. |
Závěr |
Krátký test na nová nová anglická slovíčka, společná kontrola. |