CLIL do škol - přípravy na hodinu
Symfonický orchestr
Hudební forma
Betlém
Vánoční hodina
Populární hudba 50. a 60. let 20. století I
Hlasivky
Populární hudba 50. a 60. let 20. století II
Hlasová hygiena
Orientace v partituře
Časová přímka
Hudba středověku - gregoriánský chorál
Proč máme ve škole hudební výchovu
Počátky hudebních dějin v Čechách
Česká populární (neartificiální) hudba
Česká populární (neartificiální) hudba - od začátku 20. století do začátku druhé světové války
Česká populární (neartificiální) hudba - od začátku druhé světové války do konce 50. let
Česká populární (neartificiální) hudba – populární hudba 60. a 70. let
Česká populární (neartificiální) hudba – populární hudba 80. a 90. let
Rytmus, metrum, tempo I
Jazz v české hudbě
Swing v české hudbě
České hudební baroko (Adam Václav Michna z Otradovic)
České hudební baroko- opera
České hudební baroko
Trampská píseň do rokui 1945
Trampská píseň po druhé světové válce
Harmonie
Harmonie - harmonizace
Tónika, dominanta a subdominanta
Transpozice
Český hudební klasicismus - polovina 18. století
Český hudební klasicismus - přelom 18. - 19. století
Divadla malých forem
Technika v hudbě - nahrávací technika
Český hudební romantismus - první polovina 19. století
Český hudební romantismus, konec 19. století
60. léta - big beat I
60. léta - big beat II
20. století v české vážné hudbě - do roku 1945
20. století v české vážné hudbě - po roce 1945
Počátky polyfonie, intervaly
Renesance - úvod
Renesanční tanec
Renesanční etiketa aneb Jak se chovat při slavnostní události
Renesanční slavnost
Baroko - Antonio Vivaldi (Čtvero ročních dob)
J. S. Bach - Mše h moll, fuga
G. F. Haendel - Vodní hudba, Hudba k ohňostroji
Pop
G. F. Haendel - Mesiáš
Josef Haydn - Symfonie G dur č. 94
W. A. Mozart I
W. A. Mozart II (Requiem)
Harmonie - opakování a praktické použití
A. Dvořák: Novosvětská symfonie
Dílo J. Haydna, opakování hudebních forem
B. Smetana: Prodaná nevěsta
B. Smetana: Vltava (cyklus Má vlast)
Hudební druhy a žánry