Proč máme ve škole hudební výchovu
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Proč máme ve škole hudební výchovu
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Jiří Miškar
|
Věková skupina: |
Od: 14 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
Notebook.
Interaktivní tabule. Interaktivní test Hot Potatoes. |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Po vstupu do třídy pozdrav anglicky. Organizační prvky (docházka, zápis do třídní knihy). Seznámení s cílem hodiny. |
Hlavní část |
- zopakovánítoho, co žáci znají z předchozí výuky hudební výchovy - žáci diskutují, zda je z jejich hlediska opravdu hudební výchova důležitá a proč - přiblížení potřebnosti hudební výchovy - opakování známých písní Výuka probíhá v češtině, vybrané výrazy doplnit anglickými. |
Závěr |
Zhodnocení hodiny. Společné přiřazování anglických výrazů k českým výrazům v interaktivním testu Hot Potatoes. Rozloučení anglicky. |