Hudební nástroje - poslech
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Hudební nástroje - poslech
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Marie Mrázková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
CD přehrávač, keyboard, obrázky hudebních nástrojů, kartičky se slovy
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky, organizační záležitosti, seznámení žáků s cílem a průběhem výuky. |
Hlavní část |
Zkoušení žáků - poznávat naučené hudební nástroje česky i anglicky - využití anglických kartiček na nástěnce. Skupinová práce - opakování hudebních nástrojů (vykreslování obrázků z hudebními nástroji, přiřazování kartiček s českými i anglickými názvy). Poslech hudby - Zimní serenáda: insrukce, jak správně vnímat a poslouchat hudbu. Instrukce učitel podává ústní formou česky i anglicky, přitom anglická slovíčka jsou napsaná na tabuli. |
Závěr |
Zpěv naučených písní. Zhodnocení hodiny a splněných cílů. |