Dechové nástroje
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Dechové nástroje
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Marie Mrázková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
karty s hudebními nástroji a anglickými výrazy, CD přehrávač, encyklopedie, keyboard
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav, seznámení žáků s cílem a průběhem hodiny |
Hlavní část |
Formou frontální výuky seznámí učitelka žáky s dechovými nástroji. Užívá při tom anglická slovíčka, které mají žáci na kartách v lavicích. Žáci se poté rozdělí do skupin po dvou a vyhledávají dechové nástroje v encyklopedii a přiřazují vhodné kartičky s angl. názvy. Opět žáci zůstanou ve skupinách a stejné kartičky přiřazují k nakopírovaným obrázkům, které učitelka rozhází po třídě. Žáci tak mají možnost fomou výukové a zároveň pohybové hry zopakovat si anglická slovíčka. |
Závěr |
Na závěr následuje klidnější část hodiny - poslech - žáci poslouchají hudební skladbu zda v ní uslyší dechové nástroje. Na konci hodiny uvedou anglicý název slyšených dechových nástrojů. Následuje zhodnocení cílu a průběhu hodiny. |