Rytmická cvičení - rychlá a pomalá píseň
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Rytmická cvičení - rychlá a pomalá píseň
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Marie Mrázková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
cd přehrávač, interaktivní tabule, kytara, klavír
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky, organizační záležitosti, seznámení žáků s cílem a průběhem hodiny, |
Hlavní část |
Seznámení žáků s hudební rytmizací pomalá a rychlá píseň a jejich hudební značení. Skupinová práce, kdy žáci mají na lavici kartičky s anglickými i českými výrazy. Učitel pustí skladbu na CD přehrávači a žáci zvedají správnou katičku s českým a anglickým výrazem. Následuje přesunutí k interaktivní tabuli, vyučující pustí na you tube píseničku dle přání žáků a poté žáci zvedají kartičky se správnými anglickými výrazy. Další slovíčka k tématu jsou umístěná na nástěnce. Učitel je užívá během výuky a žáky upozorní na možnost podívat se na nástěnku. |
Závěr |
Zpěv písní - opakování, žáci anglicky, ústní formou řeknou o jakou písneň dle rytmu se jedná, dle slovíček na kartičkách či nástěnce. Zhodnocení hodiny a splněných cílů, rozloučení. |