Poslech - A. Dvořák
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Poslech - A. Dvořák
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Marie Mrázková
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 15
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
cd přehrávač, kytara, interaktivní tabule, notebook
|
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Pozdrav česky i anglicky, organizační záležitosti, seznámení žáků s cílem a průběhem hodiny. |
Hlavní část |
Společné opakování Ant. Dvořáka - životopisu a jeho díla, žáci při tom užívají naučená slovíčka, která jsou napsaná na nástěnce. Následuje poslech skladby Rusalka od Antonína Dvořáka, učitelka užívá anglické pokyny týkající se poslechu (všechna tato slovíčka a slovní spojení v anglickém i českém jazyce jsou rozmístěny po třídě, aby na ně všichni žáci viděli). Po poslechu shlédnou žáci tutéž ukázku z Rusalky na interaktivní tabuli, zde mají žáci možnost vnímat děj nejen sluchem, ale i zrakem a zjistit zda pochopili děj. I při sledování užívá učitelka stejné pokyny v anglickém jazyce jako při poslechu, žáci opět mají možnost kontroly slovíček jež jsou umístěná ve třídě. |
Závěr |
Zpěv naučených písní, zhodnocení hodiny a splněných cílů. |