Dvojhlas, trojhlas
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Dvojhlas, trojhlas
|
Předmět: |
Hudební výchova
|
Autor: |
Jana Miková
|
Věková skupina: |
Všechny věkové skupiny
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
- notové záznamy tří písní současně
- karty s anglickými výrazy - PC - interaktivní test Hot Potatoes |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
Po vstupu do třídy pozdrav anglicky. Zjištění prezence, zápis do třídní knihy. Seznámení s cílem hodiny - česky, anglicky. Napsat cíl hodiny na tabuli anglicky. Rytmická a hlasová cvičení. |
Hlavní část |
Zopakování vědomostí o polyfonii. Pokus o polyfonní zpěv pomocí písní Jede, jede, poštovský panáček a Já do lesa nepojedu (dvojhlas), Neviděli jste tu mé panenky (trojhlas). Procvičování zpěvu známých písní. Žáci dostanou karty s anglickými výrazy, učitel předvede správnou výslovnost. Během opakování sestaví žáci tabulku anglických a českých výrazů. Další fixace anglických výrazů a procvičování pravopisu při prezentaci testu Hot Potatoes, kreativní žákovská aplikace nových výrazů ve větách vhodných k tématu. |
Závěr |
Zhodnocení průběhu vyučování. |