Nové vědecké objevy a vynálezy 19. století
I. - úvodní informace | |
---|---|
Název: |
Nové vědecké objevy a vynálezy 19. století
|
Předmět: |
Dějepis
|
Autor: |
Eduard Roreček
|
Věková skupina: |
Od: 12 Do: 14
|
Přílohy | |
II. - cíle a ověření | |
---|---|
Obsahové cíle a ověření: |
|
Jazykové cíle a ověření: |
|
III. - strategie, učební pomůcky | |
---|---|
Učební strategie: |
|
Učební pomůcky: |
pracovní listy
učebnice Dějepis v kostce II. anglické slovníky |
Popis hodiny |
---|
Úvod |
- úvod do tématu - vysvětlení významu vědy pro společnost |
Hlavní část |
- vyučující zmíní klíčové vynálezy a objevy a uvede k nim anglické výrazy - žáci doplňují do pracovních listů anglické výrazy a za pomoci učebnice také jména vědců a objevitelů spojených s konkrétních vynálezem a objevem - vyučující společně se žáky provede kontrolu samostané práce - diskutuje se žáky nad významem konkrétních vynálezů |
Závěr |
- společná diskuze a výklad vyučujícího o významu 19. století pro rozvoj vědy, průmyslu a moderní společnosti |