logo

S. Townsendová: Z deníku Adriana Molea

I. - úvodní informace
Název:
S. Townsendová: Z deníku Adriana Molea
Předmět:
Český jazyk
Autor:
Markéta Hudáková
Věková skupina:
Od: 12 Do: 13
Přílohy

II. - cíle a ověření
Obsahové cíle a ověření:
  • deník jako žánr, kompozice kroniky, charakteristika postavy [ústní ověření - řízený rozhovor na konci hodiny]
Jazykové cíle a ověření:
  • zařadíme pojmy vztahující se k tématu [interaktivní přiřazovací cvičení Hot Potatoes]

III. - strategie, učební pomůcky
Učební strategie:
  • frontální výuka, výklad, diskuze, řízený rozhovor, společná práce
Učební pomůcky:
čítanka, interaktivní tabule, interaktivní cvičení

Popis hodiny
Úvod
organizační část hodiny
motivační rozhovor
Hlavní část
výuka probíhá v češtině
zařadíme pojmy vztahující se k tématu - předkládáme je žákům také v písemné podobě na kartách, nacvičujeme výslovnost
Závěr
závěrečná diskuze
zopakování nových anglických slovíček - interaktivní přiřazovací cvičení Hot Potatoes - společná práce
pokyny k domácí přípravě
rozloučení

Slovní zásoba
 
VýrazPřeklad
kronikachronicle ikona zvuk
charakteristikacharacterisation ikona zvuk
rodinafamily ikona zvuk
láskalove ikona zvuk
rodičeparents ikona zvuk
báseňpoem ikona zvuk
prózaprose ikona zvuk
šikanabullying ikona zvuk
deníkdiary ikona zvuk
charakteristika postavycharacterisation of a character ikona zvuk
charakteristika přímádirect characterization ikona zvuk
charakteristika nepřímáindirect characterisation ikona zvuk
každodenní problémyeveryday problems ikona zvuk