Informační a komunikační technologie ve výchově a vzdělávání: možnosti a limity
garant: Jiří Strach
U příspěvku, který chcete číst, klikněte na ikonku |
Zpět na tuto stránku se vrátíte kliknutím na tlačítko 5. sekce v levém okně. |
|
Didaktické
aspekty používania informačných a komunikačných technológií v edukácii
|
Jana Burgerová Katedra
technickej výchovy, Fakulta humanitných a prírodných vied Prešovská
univerzita |
|
Využití
software ITEMAN k položkové analýze
|
Petr Byčkovský,
Marie Marková Pedagogická
fakulta UK, Praha |
Kolaborativní
aktivity s využitím virtuálního prostředí
|
Miroslava Černochová,
Stanislav Siňor PedF UK v Praze
|
|
|
Ergonomie
práce s počítačem
|
Irena
Fialová Pedagogická fakulta UK v Praze
|
Možnosti
a dopad internetového publikačního systému pro studenty učitelství -
Škola v praxi - www.skolavpraxi.cz
|
František Horňák Katedra
pedagogiky PdF MU, Brno |
|
Využití
informačních technologií v pedagogické evaluaci
|
Martin Chvál KDF MFF UK
|
|
Možnosti,
užití a meze vybraných nástrojů pro tvorbu multimediálních výukových
aplikací
|
Pavel Kocur ZČU
v Plzni, FPE, Plzeň |
|
Využití webového rozhraní při sběru dat z přijímacího řízení
|
Marie Marková Pedagogická
fakulta UK, Praha |
|
Výzkum
současného stavu využívání informačních technologií při výuce
chemie
|
Jiří
Škoda, Pavel Doulík Katedra
chemie PF UJEP, Ústí nad Labem |
|
ECDL
jako součást vzdělávání budoucích učitelů
|
Adam
Švec Katedra
didaktických technologií PdF MU, Brno |
|
K roli ICT v klíčových oblastech fungování školy a její kultury |
Jiří Zounek Ústav pedagogických věd FF MU, Brno
|
Příklad citace:
KRAUS, B. Sociokulturní souvislosti v "polistopadové" pedagogice. In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání : 11. výroční mezinárodní konference ČAPV : Sborník referátů [CD-ROM]. Brno : Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003.