Role učitelů a inovace jejich vzdělávání v českém a evropském kontextu
garanti: Vlastimil Švec, Hana Lukášová
U příspěvku, který chcete číst, klikněte na ikonku |
Zpět na tuto stránku se vrátíte kliknutím na tlačítko 3. sekce v levém okně. |
|
Připravenost
studentů učitelství na výkon jejich budoucí profese
|
Anita
Balcarová Centrum pedagogické praxe PF UJEP, Ústí nad Labem
|
|
Reflexia
sociálnych a kultúrnych aspektov v samostatnej navrhovateľskej činnosti
študentov
|
Peter
Beisetzer Katedra technickej výchovy, Fakulta humanitných a prírodných vied Prešovská univerzita
|
Environmentálna
problematika v reči učiteľov a študentov učiteľstva
|
Michaela Bubelíniová Katedra predškolskej a elementárnej pedagogiky, PdF UK, Bratislava
|
|
|
Sebehodnocení „dobrých“, respektive „méně úspěšných“ učitelů ve srovnání s hodnocením žáky |
Petr
Grinninger Katedra
psychologie PF JU, České Budějovice
|
Postoje
mladých učitelů k vlastní přípravě
|
Radomír Havlík PedF
UK, Praha
|
|
Profesní sebepojetí učitelů
|
Vladislava Heřmanová, Marta
Langová Katedra psychologie, PF UJEP, Ústí
nad Labem
|
|
Postoje
k učitelské profesi v pregraduální učitelské přípravě
|
Miroslav Chráska Pedagogická
fakulta UP, Olomouc
|
|
Subjektivní teorie učitelů a možnosti jejich výzkumu
|
Tomáš Janík Katedra pedagogiky PdF MU, Brno
|
|
Využití akčního výzkumu a alternativních forem pedagogické praxe v přípravě učitelů |
Helena
Jedličková a kol. Katedra
biologie PdF MU, Brno
|
|
Mapování umění dialogu v
denících studentů
|
Jan Karaffa PdF
OU, Ostrava
|
|
Další
vzdělávání učitelů v Německu
|
Jana Kašpárková Katedra
pedagogiky PdF UP, Olomouc
|
|
Jakou
pedagogickou přípravu potřebují učitelky mateřských škol?
|
Věra Krejčová Katedra
pedagogiky a psyhologie, PdF UHK
|
|
Inovace ekologických disciplín na
katedře biologie PdF UHK (projekt FRVŠ)
|
Jitka
Málková, Alena Kůlová, Robin Böhnisch Katedra
biologie UHK, Výzkumný ústav pedagogický Praha
|
|
Problematika
přípravy standardu učitelské kvalifikace
|
Milena Kurelová Katedra
pedagogiky, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita |
|
Některé
psychologické aspekty dalšího vdělávání učitelů
|
Bohumíra Lazarová FSpS
MU, Brno
|
|
Učitelství
a přípravné učitelské vzdělávání ve sbornících České
asociace pedagogického výzkumu
|
Hana Lukášová-Kantorková Katedra pedagogiky primárního a alternativního vzdělávání, Pedagogická fakulta, OU
|
|
Využití neurolingvistického programování v pedagogické praxi |
Marcela Miková | |
Výzkum
studentova pojetí žákovy role
|
Jitka Novotová Katedra
pedagogiky a psychologie FP TU Liberec
|
|
Ke vztahu učitelů primárního vzdělávání k výuce základů
sexuální výchovy
|
Miluše
Rašková PdF UP, Olomouc
|
|
Cesty k profesionalizaci učitelství
|
Vladimíra Spilková PedF
UK, Praha
|
|
Rodičovské otázky související se začátkem školní docházky jejich
dětí
|
Stanislav Střelec, Nina Hrtoňová
|
|
Studentské pojetí učitelské profese
|
Iva
Stuchlíková PF
JU, České Budějovice
|
|
Učitelství
jako pomáhající profese
|
Iva
Stuchlíková PF
JU, České Budějovice
|
|
Zkvalitnění přípravy
učitelů ve vztahu k současným požadavkům školní praxe
|
Milada Švecová, Václav Pumpr,
Pavel Beneš, Josef Herink, Zuzana Dvořáková
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, katedra učitelství a didaktiky biologie |
|
Studentova participace na tvorbě vzdělávacích opor |
Dana Tomanová
|
|
Didaktiky v pregraduální přípravě učitelů
|
Oldřich Šimoník Katedra
pedagogiky PdF MU, Brno
|
Příklad citace:
KRAUS, B. Sociokulturní souvislosti v "polistopadové" pedagogice. In Sociální a kulturní souvislosti výchovy a vzdělávání : 11. výroční mezinárodní konference ČAPV : Sborník referátů [CD-ROM]. Brno : Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta, 2003.