|
Způsob
výuky Hudební nauky pro předškolní děti na ZUŠ
|
Monika Blažková
Kateda
Hv, Olomouc-Chválkovice
|
|
Postoje
studentů Pedagogické fakulty UP v Olomouci (se zaměřením na obor
Pedagogika - sociální práce)
|
Naďa Burcalová
Katedra
pedagogiky, PdF UP, Olomouc
|
|
Čtenářská
gramotnost z různých pohledů
|
Jana Doležalová
PF UHK, Hradec Králové
|
|
Vliv
sociokulturního prostředí na genezi vybraných prekonceptů z oblasti přírodovědného
vzdělávání
|
Pavel Doulík,
Jiří Škoda
Katedra
pedagogiky PF UJEP, Ústí nad Labem
|
|
PISA
- zdroj inovací pro výuku mateřského jazyka
|
Andrea Gröschlová
ÚVRŠ
PedF UK Praha
|
|
Didaktické
testy, jejich tvorba a interpretace testových výsledků
|
Jitka Hodaňová
Katedra matematiky PdF UP Olomouc
|
příloha
|
Posouzení
vlivu zážitkově pojaté výuky psychologie na sebepojetí žáků základní
školy
|
Václav
Holeček, Božena Jiřincová
Katedra
psychologie FPE ZČU v Plzni
|
|
Význam faktorů ovlivňujících úroveň rozvoje ekopedagogické
kompetence
|
Hana Horká
Katedra pedagogiky PdF MU, Brno
|
|
Proměny a inovace ve výuce
cizím jazykům v Evropě
|
Věra Ježková
Ústav
výzkumu a rozvoje školství, Pedagogická fakulta UK Praha
|
|
Orientace
v prostoru u dětí mladšího školního věku - její kultivace učením
prvouky a vlastivědy
|
Miroslav Klusák
Pedagogická
fakulta UK, Praha
|
|
Jak
vnímají a prožívají projektové vyučování žáci a učitelé?
|
Jana Kratochvílová
CZESHA-SERVIS
|
|
Problematika kompetencí budoucího školáka
|
Jana Kropáčková
Katedra primární pedagogiky PedF
UK, Praha
|
|
Problematika hodnocení v pedagogické teorii a praxi
|
Josef Maňák
Katedra pedagogiky PdF MU, Brno
|
|
Skryté
kurikulum na vysoké škole
|
Jiří Mareš, Rybářová, M.
Ústav
sociálního lékařství, Lékařská fakulta UK v Hradci Králové
|
|
Předmět
Praktické činnosti na druhém stupni základní školy
|
Alena Poláchová
PF
JU, České Budějovice
|
|
RVP v kontextu učící se
společnosti
|
Václav Souček
PF
JČU, České Budějovice
|
|
Postoje učitelů k transformaci české školy
|
Helena Šimíčková
PdF
OU, Ostrava
|
|
Předmět hra na klavír na ZUŠ
integrovaný s komunikací v cizím jazyce (anglicky nebo německy)
|
Zdeněk Vašíček
ZUŠ Tišnov
|
|
Používání sociálních
strategií učení v procesu učení cizím jazykům u gymnaziálních
studentů (Zpráva z výzkumu)
|
Kateřina Vlčková
Katedra
pedagogiky PdF MU, Brno
|
|
Dialogické jednání, kondice,
otevřený systém přípravy učitelů
|
Eva Vyskočilová
KATaP DAMU, Praha |
|
Výzkum rozvoje počáteční čtenářské gramotnosti v české primární
škole
|
Radka Wildová
PedF UK, Praha
|
|
Prírodovená gramotnosť a jej
dosah na prírodovedné vzdelávanie v kurikule 1. stupňa ZŠ na
Slovensku
|
Adriana Wiegerová
PdF UK,
Bratislava
|
|
Analýza stavu informovanosti a postojů žáků, studentů a učitelů k hlavním
zdravotním rizikům se zvláštním zřetelem k onkologické problematice -
pilotní studie
|
Iva Žaloudíková
Katedra
psychologie PdF MU, Brno
|